vrijdag 13 mei 2022

TER LAND , TER ZEE EN IN DE LUCHT

 

14 MEI ! 

 Opendeurdag in onze kleuterschool.

 Een thema waar we rijden, varen en vliegen !  Ter land , ter zee en in de lucht ! 

 

 Ter land @ rijden, rijden ,rijden ,....   

 In de lucht @ vliegen ,vliegen ,vliegen ...

 Ter zee @ varen , varen , varen ..


Een auto in mijn lievelingskleur !

Kiezen van een kleurtje , knippen en kleven van snippers 




















Onze luchtballon 

Gezellig  buiten schilderen : 

Streep, streep, streep .... 









" Mag ik mijn kleine broer helpen..." 









Bootje versieren met vetkrijtjes en kleeffiguren 




Met een rolletje rollen we door de verf : het land, de zee en de lucht 



Ik kies een ..... 
Kiezen van een voertuig uit het aanbod van prenten.
Stempelen stempelen 










Schaduwspel voertuigen 




Schilderen als een echte Piloot : Mijn vliegtuig 




Rijden met de fiets 
Fiets kiezen en mezelf tekenen op de fiets 













Sorteer je mee ? 
Heeft het voertuig wielen of niet ? 



Puzzel je mee ? 
Varen met de boot.




Met onze voeten ( of hand ) in de verf 
Kijk met de afdruk van onze voet maken we een auto, vliegtuig en boot !
Ter land, ter zee en in de lucht 
























Rijden , vliegen of varen? 
Sorteer je mee ? 







Rijden , varen en vliegen in onze klas

















Kijk juf, wij hebben hetzelfde aan 

























HOERA ! Alexander is jarig en dat vieren we de ganse dag !






DANK JE WEL voor de leuke klasgeschenken 

HOERA ! VIKTOR is jarig en dat vieren we doorheen de dag ! 









DANK JE WEL voor het lekkers en de leuke klasverrassingen 


Woensdag 11 mei :

Juf is jarig en daar hoort een ijsje bij 
Knuffel aan mijn afwezige klasvriendjes die dag x














Hoera ! JADE is grote zus geworden ! 
WELKOM Noël
 









DANK JE WEL Jade voor de lekkere attentie.
Proficiat aan iedereen van de familie !










Geen opmerkingen:

Een reactie posten