vrijdag 10 februari 2017

Mag ik eens in je luier kijken !

Afbeeldingsresultaat voor mag ik eens in je luier kijken


Jules draagt geen pamper meer...
                         Jules op het potje !

Samen met Jules naar het toilet !

Schilderen met waterverf : Jules op het toilet !








Stempelen op stukje toiletpapier













Torens bouwen met wc-rollen !
 ...en elke keer als de toren valt ...Schreeuwen de peuters : " Nog een keer ! "




















Inschilderen: Muis !












Experimenteren met kleeffiguren 












Toiletpapier ! 











Boetseren met de plasticine...
" Drolletjes " voor de dieren uit het boek...
Afbeeldingsresultaat voor mag ik eens in je luier kijkenAfbeeldingsresultaat voor mag ik eens in je luier kijken
Afbeeldingsresultaat voor mag ik eens in je luier kijken  Gerelateerde afbeelding












Zoekspel : Waar is mijn drolletje ?









Kleurenspel : Op het potje








Zoek dezelfde slipjes..;




Speelpret met WC-rollen
















Filmpjes : Toren bouwen


Wat een pret ! Wat een pret !
( mama en papa , bedankt voor het toiletpapier ! )






































Plezier in onze klas







































HOERA !
Jayden is jarig !




Njam njam !







Bedankt voor de lekkere cake met appelstukjes erin ....


HOERA !
Mu'min is jarig !














Bedankt Mu'min voor de lekkere cake ...


En om af te sluiten...
Zeker een kijkje nemen naar volgend filmpje...

Jullie kapoen is er " verzot " op !
Titel : Prinses op het potje !
Veel kijkplezier !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen